miercuri, 6 octombrie 2010

horga's workspace







2 comentarii:

  1. penultima ar fi fost o pictura frumoasa, simpla si aproape goala,
    imi place!!!!altfel ma mir cat de curat si simplu arata, parca nici nu ai locui, doar depozitezi lucruri, nu lasi prea multa caldura sa se vada, lucruri degeaba, stranse in timp- chestii din astea care arata vechimea locuirii.
    de fapt stai de putin timp acolo?
    crezi ca pentru tine locul in care stai/lucrezi e
    important
    foarte important, esential
    putin important
    ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici locuiesc de cativa ani, dar am stat si in alta parte.E mai complicat.
    Spatiul in care lucrez este important doar in sensul ca trebuie sa am intimitate... Nu sunt inca legata de un loc si nici nu vreau sa fiu... poate de aici senzatia de "laborator". Este intai camera in care lucrez si apoi dorm.

    Daca imi aduc bine aminte am cateva poze masa mea de lucru din perioada liceului. Poate postez ceva...

    RăspundețiȘtergere