luni, 9 martie 2015

Georgiana Chițac: Work in progress

Rețete în versete

În ultima vreme, pe lângă culorile și pensule mele, m-am jucat cu o fetiță roșcată și cu multe ingrediente. Au ieșit două cărți frumoase de “rețete în versete” așa cum le numește autoarea Simona Epure. 


Fetița mea s-a simțit foarte inspirată și a debordat de entuziasm în bucătărie, asemenea Gretei, personajul central.


De obicei lucrez într-o mare dezordine, printre căni de ceai si cotoare de mere. Din când in când mai vine si cate o pisica care ori se așază pe birou ca o cireașă pe tort, ori îmi bea apa de acuarele, ori e doar in trecere ca să verifice cât am mai lucrat.







... Ascult muzică si încerc sa mă bucur cât mai mult de ceea ce fac, dar recunosc că nu îmi iese întotdeauna, mai ales când am termene scurte de respectat sau când știu ca recompensele nu vor fi pe măsura efortului, ceea ce se întâmplă destul de des in domeniul nostru.
In prezent iau o scurta pauză de la cărțile pentru copii, vreau sa lucrez la un alt gen de ilustrație, încerc să pregătesc o nouă expoziţie.




În aceeși timp aștept cu nerăbdare să apare al doilea volum, "Greta si rețetele ei", la editura All-Galaxia Copiilor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu